Beauty Bar Marine Essence utk eczema

SEMBUH, KULIT DAH CANTIK..BEBAS ECZEMA KRONIK❗❗❗😍😍😍

Sharing by biz partner Cik Ijan, Sis Ayu

Irdina lahir dengan kulit yang sangat cantik, putih dan halus😘..

Perancangan Allah lebih hebat, ketika berusia 6 bulan, Irdina dijangkiti scabies 😔 - menurut kata pembantu makmal di klinik kesihatan..Saya rasa mungkin kerana air paip..Kebetulan baru lepas banjir (dikelantan)

Mula mula naik sikit2 dikaki dan makin lama merebak satu badan😭😭😭..habis klinik dah bawa ,hospital apa lagi🚑🏥..rawatan kampung ,tradisional ,semua dah cuba..😔

Sampai anak saya dah tahap kronik ,baru doktor sahkan irdina menghidapi ekzema kronik😭😭😭..

Masa tu kulit die berdarah ,berair dan bernanah..😢😢😢setiap hari cadar dan pakaian Irdina berdarah..hati ibu mana yang sanggup tengok pakaian basah dengan darah setiap hari..😣😣😣Allah je yang tahu

Sampai tahap saya bawa Irdina ke klinik atau shopping mall ada mata2 dan mulut2 yang mengata kulit Irdina..busuk dan tak lawa😭😭😭

Satu hari saya ade post pasal Irdina kat group baby kat FB..Leader saya, Cik Ijan, cadang kan saya ikhtiar dengan sabun marine🍀 & garam buluh drink 🍶

SANGAT MENAKJUBKAN❗❗❗

Dalam masa 2 minggu my baby get well❗❗😍😍😍
Alhamdulillah..Syukur sangat..

Kawan2 yang ada anak eczema macam anak saya pon boleh ikhtihar dengan MEbar si hijau ajaib ni..

Cik Ijan xsuruh percaya..cuba sendiri & saksikan magic depan mata💗💗💗

Biz Online | Modal RM50
PROGRAM #2GAJIsebulan
#ProjekSTG
#CATchampions
#ProjekTBOMeletop
#TheMagicOfPartTime
#MMDNetwork
#CATgiKOREAmainsalji

Credit : Ani Saridah Fb

No comments:

Post a Comment